Littlefashionfeet er en webshop, der sælger børnesko. Deres primære fokus er småbørn, hvor de dog også har sko til børn lige inden teenage alderen. De sælger kun til Danmark på nuværende tidspunkt, hvor der dog er ønsker om udvidelse til Tyskland – på et senere tidspunkt. Virksomheden er ejet og styres af Torben, som dog har set sig nødsaget til at skaffe hjælp med deres synlighed på internettet. Sammen med sin kone har de valgt at, hvad der før var en hobby, nu skal være deres primære indkomst.

Som personer går de meget op i at de sko de sælger, er af en høj kvalitet. Vigtigere er dog, at de er behagelige. Børnesko der er flotte men som børnene ikke vil gå i – er blot spild af penge, forklarer Torben.

Som led i at virksomheden vokser har de:

  • Bestilt et nyt logo, som bedre signalerer deres brand.
  • Et ønske om at rangere på udvalgte søgeord.

Vi har gennem sparring med Torben designet et logo, som passer rigtig godt ind i det overordnede udtryk hjemmesiden allerede udtrykker. Derudover arbejder vi løbende med at:

  • Optimere deres indhold til bedre konvertering
  • Oprettelse af nyt indhold på kategorisider, som ingen tekst har.
  • Oprettelse af nyt indhold på udvalgte søgeord, som led i at udarbejde klynger af indhold til et udvalgte hovedkategorier
  • Bygge links til virksomheden, så deres linkprofil kontinuerligt udbygges.

De har allerede i løbet af kort tid set en stigning i salget af deres børnesko. Et af de første sider vi oprettede indhold til var en producent side “Pom Pom”. Denne side har set øget interaktion og slaget af deres hjemmesko er steget betydeligt.

Foruden arbejdet med design af logo og optimering af hjemmesiden, har vi formået at få dem til at annoncere på Adwords og Facebook. Børnesko er utrolig delevenlig, og ved at skabe det rette indhold, har vi øget virksomhedens eksponerings grad. Annonceringen giver et afkast på 4x igen, hvor vi dog forventer over en længere periode at kunne øge afkasten gennem optimering af annoncer og budskaber.

 

I kan besøge virksomheden her.